španělský arabština Chinese (Simplified) chorvatský Czech holandský Angličtina francouzský Němec řecký hindština maďarský indonéský Ital japonský korejský polský portugalský rumunský ruský švédský

* Poznámka pro uživatele, kteří nemluví španělsky. Tato webová stránka je povoleno pouze psát v angličtině nebo španělštině, budou zprávy v jiných jazycích se zrušuje.

Zahájení Scanner x431

• propiolp
  • Host
  • Host
10 let 5 měsíci #8052 podle propiolp
Zahájení Scanner x431 Přidal propiolp
Dobrý den, vážení přátelé.
Jsem student mechaniky, měl plný přítele učitele, který zemřel, ale nechal mě dědickou spuštění skeneru x431 která nepoužívá to, prosím ptám q pomoc mě učit a řešit problémy, já vím, jak používat escanner, ale ne když říkáte, že je špatný snímač, doufám, že odpovědi, a díky
Přílohy:

Prosím Identifikovat o Vytvořit účet vstoupit do konverzace.

více
10 let 5 měsíci #8059 podle LEFT
Odpovědět od LEFT na téma Zahájení Scanner x431
Dobrý den, mám také start x431 mimo jiné zařízení je poměrně komplexní diagnóza, to jako každý stroj určený jen dělá práci, ale musíte vědět, jak různé senzory pracují v autě.
pokud by mohlo být pomoci, neváhejte a zeptejte se mě.
Pozdrav z Tenerife

• propiolp
  • Host
  • Host
10 let 5 měsíci #8068 podle propiolp
Odpovědět od propiolp na téma Zahájení Scanner x431
potěšit svého přítele ay7udame v q pro q mohou verdads andlor hračka ve drog tes

více
6 let 3 měsíci #42670 podle catguau
Odpovědět od catguau na téma Zahájení Scanner x431
koupit skener x431 IV codigoas Chyba čtení není více, ale mohl byste mi pomoci, díky

více
6 let 3 měsíci #42671 podle ASCARY
Odpovědět od ASCARY na téma Zahájení Scanner x431
Hlava na svého prodejce má povinnost vám cvičit, to skener je také počítadlo kilometrů Programátor, hledá lepší odbornou přípravu, koupil zařízení pro orly ne aprendises nyní nesesitas v Mitchel, prosím DIVER.

Hledat MDM

Skupiny sdílené manuály

210 NÁVODY

133 NÁVODY

138 NÁVODY

64 NÁVODY

MDM Aktivity